15 okt. 2013

Mijn 100ste artikel

Vandaag plaats ik mijn 100ste artikel, graag wil ik hier dan ook even bij stil staan. Ik heb niet altijd evenveel geblogd, een hele tijd heb ik er gewoon geen zin en tijd voor gehad. Maar nu heb ik de smaak weer helemaal te pakken.  Mijn favoriete artikel van al de artikels was "dakterrassen waarvan je weg smelt" .






Het artikel is op zich niet zoveel bekeken. Maar toen ik dit artikel aan het schrijven was, was het buiten best nog fris. Door dit artikel kreeg ik het zomer gevoel al helemaal te pakken.


Mijn 5 best bekeken artikels zijn.
  1. bloglove: lnnk   Lonneke heeft dit artikel op haar blog vermeld hierdoor kreeg ik veel extra bezoekers wat zeker leuk is.
  2. badkamer: cottage, landelijk Dit is echt een van mijn eerste artikels maar ook een superleuk om al die foto's te bekijken.
  3. inspiratie: paletten  De dag van vandaag is hergebruiken in, dat zag je ook hier, van oude paletten kan je echt prachtige dingen maken. 
  4. inspiratie: lang haar Een jaar geleden wou ik al heel  graag lang haar, heb ze toen laten knippen maar ondertussen ben ik ze toch weer aan het laten groeien.
  5. 10-idee├źn voor een oude deur  Weer een leuk artikel over hergebruiken.

Wat voor een artikel zie jij graag nog verschijnen op mijn blog? Of heb je nog andere leuke tips? 


Liefs MiehhkeXx


Wil je niets missen op mijn blog? Volg mij dan via facebook of bloglovin.




3 opmerkingen:

  1. Ik kom je blog net pas tegen dus geen tips maar wel even een felicitatie met je 100e blog post. Altijd leuk, zo'n mijlpaal! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, al 100 berichten! Leuk, ik vind eigenlijk al je artikelen leuk om te lezen. En van die mooie dakterrassen krijg ik nu al zin in de zomer, ha gelukkig is het dat alweer bijna :)

    BeantwoordenVerwijderen