30 okt. 2013

Shoplog: Decoration

Van al die interieur- artikels van de laatste tijd, kreeg ik echt zin om hebbedingetjes te kopen. Dus maandag ben ik met mijn mama eventjes gaan shoppen. Ik heb al deze leuke dingen gekocht bij Walter Van Gastel, Big Bazar en Action. Ook heb ik leuke kerst-dingen gevonden, beetje vroeg maar dat is niet erg.

  • Klok (Action)
  • kandelaar (Big Bazar)
  • Woorden (Big Bazar)
  • Vaasjes (Walter Van Gastel)



  • Uiltjes "horen, zien en zwijgen" (Big Bazar)
  • Houten mini Hartjes (Action)
  • Bloem Geur verspreider "reukt echt super" (Action)
  • Onderzetters "No. 1, No.2, ... " (Big Bazar)
  • Uiltjes met touw om op te hangen (Big Bazar)
  • Kalender-blok (Action)


  • Servieten (Big Bazar)
  • Xmas- woord (Big Bazar)
  • Belletjes voor in de kerstboom (Action)
  • Kerstballen en kerstpegels (Action)

Natuurlijk vind ik al mijn aankopen leuk, maar als ik de leukste moest kiezen dan is dat de klok. Deze was ik ook al in de winkel Walter Van Gastel tegen gekomen daar was deze best prijzig. Toen kwam ik hem nog eens in de Action tegen, dus moest ik hem zeker kopen.


Liefs MiehhkeXx




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen