1 okt. 2013

Veranderingen ...

Meer en meer begin ik te veranderen als mens, blogger, liefhebber, ... Nu dit is wel vaag wat ik hier allemaal aan het vertellen ben.Neem mijn huis als voorbeeld. Ik ben niet meer die twintigjarige meid die gaan samenwonen is met haar vriendje.


 Indertijd heb ik meubels gekocht waarvan ik vond dat ze allemaal bij elkaar moesten passen. Maar mijn huis is gewoon een huis zoals een van de duizenden, er zit geen leven in. Hoe meer ik interieurtijdschriften of blogs bekijkt, begin ik te denken dat wil ik ook. Die mensen hun  huizen zijn zo mooi zo warm. Dit allemaal is niet door de rijkdom in hun huis, nee het zijn de kleine dingen die het doen. Toen ik vorige week dan in de kringwinkel was en dit voetbankje zag staan wist ik het ik wil: meer leven in mijn huis en dit is het begin. Dit voetbankje heb ik ondertussen onderhanden genomen (witte poten) maar alle mooie authentieke elementen zijn nu weg, dus ik ga het terug afschuren.



Ook als blogger wil ik veranderen, bloggen is super. Maar het kan altijd beter en meer. Ik wil mooiere foto's kunnen maken. Dus ga ik mij hier in verdiepen. Momenteel maak ik al mijn foto's met een gewoon digitale fototoestel, maar ik vind mijn foto's niet altijd even mooi. Dus ben ik opzoek naar een ander toestel. Ook wil ik mijn foto's beter bewerken, dit lijkt me toch wel heel noodzakelijk mooie foto's voor een mooie leuke blog te hebben. Verder wil ik ook leuke creatieve foto's daarom heb ik in de kringwinkel ook leuke borden gekocht om mooiere food-foto's te maken. Verder ga ik ook proberen om een mooie lay-out te krijgen, hier zal ik heel veel werk aan hebben want mijn programmeervaardigheden zijn niet zo goed. Dus voelt iemand zich geroepen om mij te helpen, die mag zich altijd aanmelden. 


Natuurlijk zijn er meer dingen die veranderen in mijn leven, want niemand is heel zijn leven hetzelfde. Maar alle veranderingen die ik door ga of wil doorgaan, ga ik niet vertellen. Want hoe leuk bloggen ook is, er moet altijd een onderscheid zijn tussen bloggen en mijn privĂ©leven. 

Liefs Miehhke Xx

2 opmerkingen:

  1. Herkenbaar verhaal! Toen we net in ons huisje woonden kocht ik vaak 2 of 3 bij elkaar passende vaasjes of waxinefrutsels. Tot ik dat helemaal zat was en ik nu een heerlijk mix en match interieur heb van oude en nieuwe dingen. Dus... you go girl! :)

    Ook leuk dat je mooiere foto's wilt gaan maken. Dit gaat vaak vanzelf (want je leert steeds bij) maar een goede camera gaat zeker helpen! Note to myself; eens wat fotografie tips op mijn blog plaatsen...

    Hi, hi, nu voel ik me heel erg aangesproken want ik kan aardig overweg met html/css... ik twijfel al een tijdje om eens wat leuke layouts te ontwerpen (gewoon simpel, gebaseerd op mijn eigen blog of de simply template) die andere (Blogger) bloggers kunnen gebruiken... Ik ga er eens op broeden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig he, dat veranderen?! Soms gebeurt het terwijl je het zelf niet eens doorhebt. Ik herken veel in je verhaal. Zelf wil ik ook graag betere foto's maken, maar ik heb de vaardigheden er gewoon niet voor. Maar als ik straks minder druk ben met school, wil ik er echt mee aan de slag. Ik vind het ook zo leuk om te zien hoe ik vroeger bijvoorbeeld mijn kamer versierde en dat ik daar nu niet meer aan moet denken. Dat ik dat mooi vond :), haha mensen veranderen. En wat betreft mijn kamer is dat volgens mij maar goed ook. ;p

    BeantwoordenVerwijderen