25 okt. 2013

Yes, I want long hair!

Ik wil graag mijn haar laten groeien, maar ik ben niet echt een doorbijter. Daarom zoek ik af en toe mooie prentjes op, met leuke haar ideeën. Ik hoop op deze manier nog meer de smaak te krijgen om nu eindelijk is mijn haar te laten groeien. Op het moment ben ik heel goed bezig. Hieronder heb ik leuke Haar- ideeën, die ik wil uittesten als mijn haren lang zijn.











(de foto's komen van deze site)

Nu denk ik wel niet dat ik elke dag zoiets speciaals ga maken, maar met lang haar kun je toch veel meer dan kort. Nu heb ik het Rihanna kapsel al 2 jaartjes (het is nu aan het bijgroeien), dus wil ik graag iets anders.

Hoe heb jij je haar? heb je lang haar? Maak je ook af en toe zo iets speciaals?

Liefs Miehhke Xx

3 opmerkingen:

  1. Super mooi! Ik heb ook lang haar. Pas een stukje af laten knippen, maar nog steeds lang :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had lang haar en sinds vorig jaar heb ik het tot een bob geknipt ala victoria beckham. Nu ben ik mijn haar weer langer aan het groeien. Toen ik nog lang haar had, probeerde ik ook een aantal van deze kapsels. Bij mij lukte niet alles omdat ik niet veel of dik haar heb. Dar heb je bij de meeste kapsels wel nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben net zo ongeduldig als het om mijn haar laten groeien gaat, wil te snel wat anders dus hup schaar er in... En dan nog met mijn haar probleem,stukken die zomaar afbreken gaat mijn haar niet veel langer worden... Dussss, ik ben voor de wave gegaan, nu sinds 1,5 jaar eindelijk lang haar.... YES !!! Succes...

    BeantwoordenVerwijderen