25 nov. 2013

Insta-Love #2

Instagram is helemaal mijn ding laatste ik kan echt uren kijken naar ander mensen hun foto's. Vandaag wil ik jullie de instagram van Lisannevandeklift. Ze omschrijft haar pagina als "My daily inspiration about home and interior". Dus zoals haar omschrijving luid op haar instagram vind je heel veel over interieur en haar huis. Als je haar volgt merk je dat ze heel dikwijls veranderd in haar huis.







Ik vind de zwarte kist echt helemaal geweldig, zo mooi om dingetjes op te zetten. ILoveIt! 





Simpele takken met bessen maken haar interieur zo kleurrijk en speels. 






Zelf haar werkplaats ziet er leuk uit, ook heeft ze een super leuke blog. Haar instagram en blog is zeker een kijkje waard.

Welke instagram is ook zeker de moeite om te volgen? Of heb je zelf een instagram die de moeite is? laat het mij dan weten. Misschien kom jij wel in mijn insta-love #3. Verder zoek ik ook nog andere dingen zie meer info in mijn rechterbalk van mijn blog.

Liefs MiehhkeXx

Wil je op de hoogte blijven van mijn laatste nieuwe blogpost of andere leuke weetjes? Volg mij dan zeker op facebook .


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen