14 nov. 2013

My Dreamhouse @ the beach

Ohh wat mis ik de zomer, ondertussen als ik dit schrijf schijnt de zon lekker buiten. Dus zo dadelijk eventjes genieten van het mooie weer, naar de markt of zo, want het mooie weer is zo weer over. Maar moest het nu hier elke dag mooi weer zijn, dan zou ik heel graag aan het strand wonen. Zo mooi daar en die vrijheid. Nu ik Belgiƫ is er wel niet zo veel ruimte aan de kust want we hebben zo kleine kustlengte hier. Maar als je nu de ruimte zou hebben om een huis in het midden van het strand te bouwen dan zou dat zalig zijn. Dus mijn beachhouse zou een mengeling zijn van dit alles.




Een mooi pad van houtenplanken van je huis naar de zee, met links en rechts enkel zand en misschien wat duinen. Zo zalig.



Luieren op het strand, zoals de laatste foto, het leven kan gewoon niet beter.



De zee en het strand als achtergrond door de ramen, enkel wat je hoort is het water klotsen en de meeuwen.


Zucht zo mooi, maar het zal enkel een droom blijven. Want mooi weer gaat het hier niet worden altijd en verhuizen dat zie ik niet zitten. Ik ben bang voor verandering, de taal en gewoontes die ik niet ken. Nee ik ben echt iemand met heimwee.


Zouden jullie het ook zien zitten om aan het strand te wonen, of liever in de bos. Of toch maar de drukte van de stad? 

Liefs MiehhkeXx

2 opmerkingen:

  1. Moet zalig zijn als je zo van in je huis rechtstreeks het strand kan oplopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je nog een plekje over daar? Haha, hmm ik vind de stad heerlijk, maar ook het bos of het strand vind ik niet verkeerd. Ik denk dat ik zou gaan voor in de zomer lekker aan het strand/ bos en in de winter weer terug naar de stad. Voor de drukte vind ik de stad heerlijk, maar de rust vind ik toch wel aan het strand of in het bos.

    BeantwoordenVerwijderen