12 nov. 2013

X-mas tuesday !

Het is nog zes weken dan is het zo ver, kerstavond. Omdat kerst zo een gezellige periode ga ik van nu tot kerstavond elke dinsdag een leuk kerst-artikel online zetten. Dit kan gaan van inspiratie, Diy tot koken... Dus hou zeker mijn blog in het oog zou ik zeggen. Voor vandaag ga ik beginnen met leuke inspiratiefoto's. 



All i want for christmas is my love and snow. 






 Geluk en sfeer zit in de kleine dingen ...


Wil je heel graag aftellen tot kerst... Kijk dan je hier kijken naar mijn artikel van vorige jaar over advent kalenders. 


Kijken jullie ook uit naar kerst of vind je dit een periode die gewoon erbij hoort? Ga je  zelf iets maken voor kerst? Laat het dan zeker en vast weten. 

Liefs MiehhkeXx


1 opmerking:

  1. Super leuk die huisjes om kaarsen in te branden en wat is zo'n klein kerstboompje leuk!

    BeantwoordenVerwijderen