1 dec. 2013

Hello December !

De laatste maand van het jaar ... december. Wat vind ik dit een heerlijke maand. Oke het is een koude maand, maar toch ook een hele gezellige. In deze nieuwe rubriek zet ik een paar december favorites op een rij.


December quote:
persoonlijk heb ik toch een wens die ik hoop dat zeker uitkomt, deze maand of zo snel mogelijk. Deze mooie Quote is van Missjettle.



December musthave's :



bovenste rij : kussens (xenos) , lampjes (hema, foto van Missjettle) , Industrieele tafellamp ( onbekende winkel)
Onderste rij: Woordenborden (xenos), industreele staanlamp (lampenvanlil), stempel (hema, foto van mliees)




December favorites song's:

Ellie Goulding: How long will i love you


Demi lovato: neon lights





December favourite serie:
The blacklist
Raymond ‘Red’ Reddington is een van de meest gezochte criminelen ter wereld. Op een dag geeft hij zich vrijwillig aan op het hoofdkantoor van de FBI. Hij beweert dat hij de politie wil helpen om alle gevaarlijke terroristen en misdadigers op zijn persoonlijke zwarte lijst onschadelijk te maken. Maar hij heeft een belangrijke voorwaarde: Red wil enkel spreken met Elizabeth Keen, een FBI profiler zonder de minste ervaring.. (zie trailer hieronder)






December favourite instagram picture:


Nu lijk ik wel een heel harde fan van Missjettle. Maar dat is misschien ook zij post echt leuke foto's. Deze soort van kerstboom met steigerhout zie je  bij de Nederlandse instagrammer's heel veel voorbijkomen. Het is dan ook een hele leuke soort kerstboom.



December Personal :

Kerstshoppen met lieve vriendinnetjes, verjaardag feestje van B. , kerst en bijhorende gezelligheid, jubileum 9 jaar samen met liefje, ... en nog veel meer. 




Zo dit is een beetje December, ik heb er alvast zin in.

Liefs MiehhkeXx




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen