3 dec. 2013

X-mas Tuesday: Diy woord

Hier en daar woorden in huis hangen, het is helemaal in. Zelf heb ik er ook een aantal in huis zoals Love, Home, Dreaming ( laatste in de slaapkamer). Nu wou ik met kerst ook zo een woord maken. Ik heb twee verschillende variaties  gemaakt. Wil je weten welke lees dan verder? 




Zoals je hier boven al kon spieken het eerste was eigenlijk poepsimpel. Een heel tijd geleden heb ik hangers gekocht in de "Big Bazar", hier heb ik de touwtjes er af geknipt en geverfd. Omdat ik helemaal gek van pastel groen ben, moest het natuurlijk deze kleur hebben. 







Mijn tweede versie is er eentje met ijzerdraad en textielgaren of eventueel gewoon touw. Je maakt het woord met ijzerdraad en daarna kan je gewoon de textielgaren er rond draaien. Hier heb ik een kerst versie van gemaakt die in mijn ouders hun huis staat te pronken en een voor op de slaapkamer voor bij mij "Love to sleep".(foto volgt nog in een apart artikels over mijn slaapkamer...? ). Van deze heb ik wel geen voorbeeldversie(before & after.





Zo dat was mijn X-mas Tuesday voor deze week. Wat zien jullie nog graag voor kerst. ik ga nog 1 gewone X-mas Tuesday doen en vanaf 17 december kunnen jullie om de dag of elke dag (dat moet ik nog bekijken) iets over kerst verwachten. Dus tips zijn welkom.


Liefs Miehhke Xx



1 opmerking:

  1. Wat heb je de XMAS letters een mooie kleur gegeven. Lekker fris maar toch gezellig :) En wat een leuke tekst bij je moeder, van takjes toch?

    BeantwoordenVerwijderen