10 dec. 2013

X-mas Tuesday: Gifts

Kerst betekent gezelligheid, samen zijn, maar ook cadeautjes. Sommige familie's leggen samen, andere trekken namen, andere kopen voor iedereen één. Hoe je het draait of keert December is een dure maand. Daarom ben ik voor jullie opzoek gegaan naar cadeautjes die niet te duur zijn. Deze komen van vier zeer bekende winkels in België en Nederland.



Hema: 
craft spullen omdat craft tegenwoordig in is.
1&2 Washi tape 2,5 € ~ 3. Letters stempels 3,25 
4. Stempels 2,75 € ~ 5. Desk planner (nota boekje) 4,25 








H&m Home:
Leuke spulletjes voor in het huis.
1. Kussen 6 €  ~  2. Opbergblik 9,95  ~  3. Kussen 7,95 
4. Stoffen mandje 9,95   ~  5. Mand 9,95 €  ~  6. Kaars 4,95 








Ikea:
Van alles en nog wat.
1. Koekjesbakvormen 3,99 €  ~  2. Bloempot 9,99 
3. Sloffen 12,95   ~  4. Kookboek 4,99  ~  Notaboekje 1,99 






Intra tuin:
Leuke decoratie spulletjes en meer. 
1. Berkenboom kaarshouder 2,49 €(per stuk) ~  2. Muurbord 19,95 
3. Schalen 13,95 € (set)  ~  4. Dip it theelichthouder 4,99 



Wat vinden jullie de leukste spullen hiervan? Ik vind het vossenkussen en de stempels van Hema het allerleukst. Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven, dat leuke cadeau's niet altijd duur te hoeven zijn.


Liefs MiehhkeXx







1 opmerking:

  1. Hmm denk je dat ik alles zou mogen hebben? Vooral die leuke stempels van de Hema en die boomstammetjes van de Intratuin zie ik hier al helemaal staan :)

    BeantwoordenVerwijderen