12 mrt. 2014

Spring is in the air!

Hier ben ik alweer, helemaal terug opgeladen. Kan ook niet anders dan met de mooie zonnige momenten die we afgelopen dagen hebben gehad. Ik heb al helemaal zin in de lente en zomer. Vanaf Juni ben ik namelijk al op zwangerschapsverlof want wij moeten bij ons op het werk vanaf zes maanden stoppen. Dus ik hoop op veel mooi weer en dat ik niet te veel kwaaltjes heb, dat ik een leuke tijd heb. Verder de mensen zijn toch een heel stuk vrolijker als de zon schijnt, het liefst zou ik dan ook buiten in de zon bloggen, maar ik zag op moment zeer weinig op mijn scherm. Daarom eventjes binnen en dan terug een boekje lezen in de zon. Ik ga terug artikels schrijven, elke week kan je 1 tot 2 artikels verwachten. Misschien komen er later meer als ik thuis ben, op het moment vind ik meer artikels niet echt haalbaar.





Vandaag krijgen jullie een artikel, over mijn ultiem lente gevoel. Ik hoop dat jullie deze dagen goed kunnen genieten van de zon want ik het weekend is het alweer over hoorde ik op het weer.






Mijn lente gevoel begint met leuke bloemetjes en planten in huis. Mijn favoriete bloem is een tulp als die terug in de winkel zijn kan ik het niet laten om er geen mee te brengen. Ook plantjes zoals blauwe of witte druiven vind ik helemaal te gek.



 (eigen foto)

 (Eigen foto)

(Eigen foto)

Gaan wandelen met de hondjes, fijn in het gras spelen met hun. Zij vinden dit geweldig. Of erop uittrekken met het liefje op de fiets en een lekker ijsje gaan eten bij plaatselijke boerderij.





De winter draait bij mij om bakken maar in de lente vind ik het geweldig om nieuwe lunchgerechten te vinden. Verder wil ik dit jaar ook echt een waterkan met zo een aftapkraantje die je vorig jaar in de Hema kon kopen, mij lijkt het zalig om zo lekkere fruitige drankjes te maken.



(Eigen foto)

Ook vind elk jaar in de lente ons geweldig ladiesweekend plaats, samen met tien vriendinnen een heel weekend giechelen, drinken en lekker eten.




Lente betekent ook terug bezig zijn in de tuin, plantjes planten, bloemetjes die uitkomen. Dit jaar wil ik graag mijn terras gezelliger maken. Ik hoop dat mijn liefje de nodige tijd en zin vind om mijn plannen uit te voeren.



(Foto van vriendin)

Mijn must-buy van deze lente is toch wel een picknickmand. Al jaren lijkt me het zo gezellig om gewoon in de natuur te lunchen. Ook voor de volgende jaren met ons klein wondertje lijkt me het geweldig om dit te kunnen doen.



 (Eigen foto)

(Eigen foto)

Terrasjes maken, en drankjes bij vriendinnen in de tuin.



Leuke, vrolijke, simpele diy´s die jouw huis toch een beetje meer lente-proof maken.





Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn ultieme lente gevoel. Wat is jullie ultieme lente gevoel? 

Volgende week komt er een lekker dessertje online. Ik heb een idee in mijn hoofd moet het enkel nog maar uitvoeren. Mmm heb er al zin in.



Liefs Miehhke Xx

1 opmerking:

  1. Hmmm.. heerlijk de lente! Ik mis hem nu al!
    Dit jaar mijn balkon helemaal opgeknapt, dus lekker veel buiten gezeten.
    Maarja, de herfst heeft ook voordelen gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen