26 jun. 2016

MiehhkeFitEnGezond & Instagram


Ondertussen ben ik 1.5 maand bezig met mijn gezondere levensstijl, soms gaat het wat beter, soms wat minder. De zomer die er aan komt en al dat lekkers als je op vakantie gaat of een terrasje gaat maken, Dat maat het zeker niet makkelijk. Maar ik probeer echt zo goed mogelijk mijn best te doen en ja af en toe zondigen moet kunnen.
Maar wat eet ik dan zo op een dag?





  • Ontbijt: een yoghurt met wat zaden en fruit
  • tussendoortje: stukje fruit
  • Middag: (meestal op werk) een zelfgemaakt soepje met wat sojascheuten of een kraker en nog wat fruit
  • tussendoor: nootjes, kraker met lapje kaas of preparé 
  • Avondmaal: een salade of een lekkere warme maaltijd met groenten en vlees of vis
  • In de zetel: ja krijg ik terug een hongertje nootje of een lekker stuk pure chocolade


Drinken: 1.5 liter water met een smaakje zelfgemaakt fruitwater of een lekker watertje bv citroenwater maar meestal verdun ik het met water.

en proberen zoveel mogelijk te bewegen, fietsen of wandelen met zoontje, in fitness, touwtje springen, ...

Degene die graag mijn doel volgen, ik deel op mijn instagram kan je mijn ook volgen onder de tag #MiehhkeGezondEnFit . Enkele van mijn foto's ... 





Liefs Miehhke Xx



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen